понеділок, 16 січня 2017 р.

Віднови прибережну смугу – допоможи рожевим пеліканам!


24 вересня 2016 року на території НПП "Білобережжя Святослава" (Кінбурнська коса) відбулася акція "Віднови прибережну смугу – допоможи рожевим пеліканам!"- до Міжнародного дня чистих пляжів, в якій приймали участь учні шкіл м.Київ, м.Одеса, м.Очаків та с.Василівка (Кінбурнська коса).


Бєлоусов Дмитро (8 кл.).
Я вперше брав участь у такій масштабній акції за участю школярів з великих міст Києва та Одеси, а також представників різних наукових установ, які досліджують моє рідне Чорне море. Мені подобається те, що навіть учні з м. Києва, які живуть не на узбережжі як ми, турбуються про стан екосистеми Чорного моря. Найцікавішим, на мій погляд, було спільне зариблення на Бієнкових плавнях для відновлення популяції екосистеми Чорного моря.
 
Гладченко Анастасія (8 кл.).
На території НПП Білобережжя Святослава я побувала вперше. Для мене дуже цікавим була сама участь в акції, виконання завдань за паспортом дослідника. Я дізналася про екологічних дозорних прибережної зони Чорного моря. Ми навіть знайшли одного двухстулкового молюска донацилла. Нашій радості не було меж, тому що його наявність свідчить про відновлення екосистеми Чорного моря.
 
Ахрамєєв Кирило (9 кл.)
Ми і раніше колективом нашого гуртка «Юні туристи-краєзнавці» проводили акції з очищення прибережної смуги Чорного моря від сміття, але в такій акції я ще не брав участі. Для мене було досить цікавим послухати світових вчених, які вивчають Чорне море. Також цікавою була робота в групах з прибирання території та заповнення протоколів щодо екологічних вартових. Для мене важливо зробити свій хоч і маленький, але все-таки внесок для відновлення екосистеми Чорного моря.
 
Тихомирова Вікторія Вікторівна (керівник групи)

Участь в акції «Віднови прибережну смугу – допоможи рожевим пеліканам!» - до Міжнародного дня чистих пляжів для моїх вихованців і особисто для мене це надзвичайна подія. Адже ця акція - це частина проекту EMBLAS «Посилення екологічного моніторингу Чорного моря» всіх країн чорноморського басейну. Для мене це, в першу чергу, спілкування з вченими, які мають світове ім’я, дізнатися про нові методи дослідження, допомогти в подальшому досліджувати, збирати дані про екологічних дозорних прибережної смуги Чорного моря. Участь в цій акції дала змогу моїм вихованцям побачити унікальну природу Кінбурнської коси, брати участь в зарибленні вод Дніпробугського лиману для відтворення популяції птахів, спільно з школярами інших міст провести роботу по прибиранню території, заповненню екологічних паспортів, пошук дозорних прибережної зони Чорного моря.

Немає коментарів:

Дописати коментар