понеділок, 13 лютого 2017 р.

Щорічний краєзнавчо – природничий конкурс «Краю мій рідний! – 2017»

Для тих, хто бажає дізнатися більше про історію та природу Очаківщини та з повагою відноситься до збереження первозданної природи Кінбурнської коси, для тих, хто мріє про романтичну подорож по рідному краю, для тих, хто брав та планує взяти участь у діях, спрямованих на збереження та відновлення унікальних заповідних куточків Кінбурнської коси, оголошується щорічний краєзнавчо – природничий конкурс «Краю мій рідний! – 2017»
Запрошуємо до участі у І теоретичному турі учнів 7-10 класів м. Очакова та Очаківського району.
Для цього вам необхідно відповісти на 15 запитань у довільній формі та виконати творче завдання до 1 квітня 2017 року.
Роботи приймаються у екоосвітньому класі РЛП «Кінбурнська коса»
Питання до блоку «Пам’ятки історії і культури нашого краю»
1.Складіть перелік джерел, з яких можна отримати інформацію про історію, культуру та побут населення Кінбурнської коси.
2. Яку інформацію про Кінбурнську косу та околиці м. Очаків можна отримати з праці Д. О. Подушкіна про птахів?
3. Що таке топоніміка? Наведіть приклади топонімів Кінбурнської коси. 
4. Як історичні події та географічне положення вплинули на особливості мовлення корінного населення Кінбурнського півострова?
5. Яка роль уродженця нашого краю А. І. Кривульченка у досліджені Кінбурнського півострову?
Питання до блоку «Збереження біорізноманіття нашої місцевості»
1. Який куточок Очаківщини, на вашу думку, заслуговує заповідного статусу? Чому його необхідно зберегти?
2. Яке водно-болотне угіддя Очаківщини відноситься до Рамсарського? Які природно –заповідні об’єкти його охороняють? Якому з цих заповідних об’єктів у цьому році виповнюється 100 років?
3. Чим загрожує природі Кінбурнської коси невиконання людьми правил поводження на території природно – заповідних об’єктів? 
4. Чим загрожує природі Очаківщини масове знищення людьми полезахисних лісосмуг?
5. Які природоохоронні акції, та з якою метою, були проведені на Кінбурнській косі? У яких акціях, оголошених РЛП «Кінбурнська коса» та НПП «Білобережжя Святослава» приймали участь учні вашого класу або школи?
Питання до блоку «Жива природа Очаківщини»
1. На Кінбурнській косі мешкає близько 5 тис. видів тварин. Скільки серед них видів ссавців, птахів, плазунів, риб та комах?
2. Де будують гнізда лелеки? В яких селах Очаківщини вони гніздяться? Як людина може допомогти лелекам? 
3. Який взаємозв’язок існує між «новорічною ялинкою» та кількістю пеліканів на Кінбурнській косі?
4. Скільки видів грибів зростає на Кінбурнській косі? Назвіть їстівні та отруйні гриби Кінбурнської коси. Запропонуйте правила збору грибів.
5. Які породи дерев зростають на Кінбурнській косі? Які з них є місцевими, а які були розселені?
Творче завдання: зробіть обов’язково (на вибір) плакат, буклет або листівку за темою (на вибір): «Як врятувати море та його узбережжя від сміття?», «Як допомогти зимуючим птахам нашого краю?», «Що ви можете зробити, щоб відродити нерестові озера Кінбурнської коси?», «Подаруй новорічній ялинці друге життя», «Збережемо лісосмуги – зупинимо буревії!».
Найкращі роботи потраплять на виставку «З турботою про рідний край» у Очаківську міську бібліотеку.
Критерії оцінювання:
- правильна відповідь на кожне запитання оцінюється у 5 балів;
- найбільша кількість балів за творче завдання оцінюється у 25 балів;
- максимальна кількість балів, яку може отримати учасник – 100 балів;
Учасники конкурсу отримають сертифікати на шкільних лінійках.
Переможці І теоретичного туру стануть учасниками ІІ туру, який пройде у травні, під час екскурсії на Кінбурнську косу.

Немає коментарів:

Дописати коментар